Sayfalar

10 Haziran 2011 Cuma

Fenerbahçe'ye bir melek daha

Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımı'nın yeniş transferi Kim, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı basın odasında gerçekleştirilen ve Fenerbahçe Voleybol Takımı Menajeri Violet Duca'nın da hazır bulunduğu törende kendisini 2 yıllığına sarı-lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.

ÇOK ÖZELLİKLİ BİR OYUNCU

Menajer Duca, bu sezon da hedeflerinin yüksek olduğunu belirterek, ''Tüm kupalara talibiz. Dünya şampiyonasına yine gideceğiz ve unvanımızı korumak istiyoruz. Kim, 1988 doğumlu çok genç bir oyuncu. Son olimpiyatlarda en iyi skorer oyuncu seçildi. Çok özellikli bir oyuncu. İyi bir smaçör ve defansı da iyi. Bu sene genç bir takımla yola çıkacağız'' diye konuştu.

BURAYA GELMEK İSTİYORDUM

Yeon Koung Kim ise Türkiye'ye geldiği için çok mutlu olduğunu ifade ederek, ''Buraya gelmek istiyordum. Türkiye'nin en meşhur voleybol takımında oynayacak olmamdan dolayı kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum'' dedi.
Eskiden beri Türkiye ile Güney Kore'nin kardeş ülkeler olduğunu dile getiren Kim, ''Böyle bir ülkede oynayacağımdan dolayı mutluyum. Çok kısa sürede buraya alışıp, takıma katkıda bulunmak istiyorum'' ifadesini kullandı.
Fenerbahçe Acıbadem'in dışında başka ülke takımlarından da teklif geldiğini anlatan Kim, ''Ancak ben Fenerbahçe'yi istedim. Ze Roberto da beni tanıyor ve tercihimi Fenerbahçe'den yana kullandım'' diye konuştu.
Bu arada, Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar'ın, Acıbadem Üniversitesi'nin diploma törenine katıldığı için imza töreninde yer alamadığı bildirildi.
Logan Maile Lei Tom kimdir?
ABD'li voleybolcu Logan Maile Lei Tom, (Doğum Tarihi: 25 Mayıs 1981-Napa, Kaliforniya) Amerikan futbolu oyuncusu Melvyn Tom'un kızıdır. 19 yaşındayken Sidney Olimpiyat Oyunları için ABD Ulusal Takımına seçilip, olimpiyatlara katılan en genç voleybolcu unvanını kazanmıştır. Stanford Üniversitesi'nden mezun olan Tom Logan, okul takımlarından sonra profesyonel voleybol yaşamına Brezilya liginde başlamıştır.

Hiç yorum yok: